Bliv

Bliv elev

Kære kommende elev.
Er du klar til at flytte, og blive flyttet? – Er du klar til at forandre og blive forandret?
For det vil du med sikkerhed, når du bliver elev på Gribskov Efterskole.

Når man skal tilmelde sig Gribskov Efterskole skal man deltage i det obligatoriske informationsmøde, hvor man besøger skolen, får en rundvisning og møder nogle af lærerne og eleverne. Her vil det også være muligt at stille spørgsmål. Når man har været til et informationsmøde, får man muligheden for at tilmelde sig til de kommende skoleår.
Fra og med skoleåret 2021-2022 tilbyder vi kun 10. klasse på efterskolen.
Du tilmelder dig her nedenfor:

Tlf.: (+45) 48 70 54 14

gribskov@gribskovefterskole.dk

Gribskov Efterskole
Stokkebrovej 33
3210 Vejby

Efterskolernes Dag og aften

Ud over vores informationsmøder, som ligger ca. en gang om måneden, inviterer vi også til Efterskolernes Dag i september og Efterskolernes Aften i januar. Her vil der der være mulighed for at høre et oplæg om skolen, blive vist rundt af eleverne på skolen samt mærke stemningen og hygge med kaffe/te og kage. Mange lærere og elever er til stede og sørger for, at man får en rigtig god oplevelse.