Studieture

35 DSC 0105

Læs mere her på siden om, hvor skolens studieture går til.

240884932 4524993614189915 1322179221487640676 N

Berlin

4 dage i Berlin i september, hvor vi bor på hostel. På turen skal vi nå meget - komme hinanden ved, opleve Berlin og tage en masse billeder, som vi kan arbejde med, når vi kommer hjem. Det hele ender ud med en flot udstilling på skolen.

DSC 0541

Sverige

4 dages kanotur til Sverige, hvor man bliver sej til at padle i kano og på bedste vis bliver rystet sammen med en masse hygge, god og anderledes turmad og skønt lejrliv ved den smukke sø Immeln

N2A9414

Station Next

Vi tager en uge til filmbyen - Station Next, hvor vi i samarbejde med professionelle filmskabere (fotografer, klippere og instruktører) skal producere kortfilm og dokumentarfilm. Vi bor på stedet hele ugen i bedste lejrskolestil.

26 DSC 0071

Norge

7 dages tur til Sulsæter en times kørsel nord for Lillehammer i Norge. Vi bor på en charmerende fjeldstue, som sørger rigtig godt for os. Vi går på tur på fjeldski hver dag og udfordre os selv fysisk som mentalt. En af dagene bliver der muglighed for at være med til at gave en stor snehule, som man kan sove i om natten.

I Gpph3rh X3

New York

Vi tager i samlet flok til New York. Turen er fyldt med oplevelser, så ud over at nyde fællesskabet skal vi opleve byen og dens kultur. Vi har naturligvis foto-/videoopgaver med, der skal arbejdes med, til den afsluttende udstilling på skolen.

DSC 0672

Sri Lanka

9 dages oplevelsestur hvor vi rejser rundt og udforsker det tropiske outdoorliv. Vi er ud og rafte, absejle ud over et vandfald, junglevandring, bjergvandring, safari og surfing og meget mere.